تریلر بازی NBA 2k14

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

تریلر بازی NBA 2k14

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 238


 بازی NBA 2k14 که محصول سال ۲۰۱۴ می باشد گیمر های زیادی را در انتظار خود گذاشته است . کاور بازی توسط بازیکن مشهور بسکتبال لبرون جیمز که از تیم میامی می باشد بهره گرفته شده است . تیم های موجود در بازی از لیگ NBA انتخاب شده اند ، اما اصلی ترین موضوع این است که گرافیک بازی افزایش چشم گیری داشته است و بازی پخته تر شده است . شرکت سازنده ی این بازی سعی در واقعی ساختن بازیکنان داشته است اما گرافیک بازی بدون جلوه های ویژه نمی تواند طرفداران زیادی داشته باشد . از جمله ویژگی های NBA 2k14 می توان به : محیط سه بعدی ، گرافیک بالا ، مناسب برای کنسول های PS3 ، Xbox360 ، Pc ، استفاده از تیم های لیگ برتر NBA ، اضافه شدن بازیکنان بسکتبال ، زمین های مسابقات متفاوت و استفاده از جلوه های ویژه اشاره کرد . با مشاهده تریلر بازی NBA 2k14 می توانید درک دقیقی از گیم پلی ، گرافیک و … این بازی داشته باشید .

 



موضوع : تریلر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

تریلر بازی WRC 4

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 226


 همگی سری بازی های WRC یا World Rally Championship میشناسیم ، WRC یک شبیه ساز مسابقات رالی در وضعیت های سخت میباشد که در آن گیمر با چالش های بسیاری روبرو می شود ، مسابقات این بازی در جاده های مختلفی دارای وضعیت های متنوع آب و هوایی انجام می شوند که هر کدام از این مسابقات چالش های مخصوص به خود را دارا هستند . برای مثال آب و هوای بارانی باعث میشود زمین خیس گردیده و اتوموبیل تان لیز خورده و اگر نتوانید بدرستی آن را کنترل نمایید از دور مسابقه خارج می شوید . WRC 4 جدید ترین نسخه ی این بازی خواهد بود که می توان آن را در دو کلمه تعریف نمود ، هیجان وطبیعى بودن ، WRC 4 ترکیبی از انواع حالت های محیطی و جزئیاتی با گرافیک فوق العاده می باشد . در WRC 4 گیمرها تجربه ای جدید از رعد و برق و انواع آب وهوا بر اساس مراحل خواهند داشت زیرا واقعی بودن و ابلاغ کردن حس یک رالی طبیعى به گیمر خصوصیاتی است که برای شرکت سازنده و ناشر این  بازی بسیار مهم می باشد .



موضوع : تریلر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

تریلر بازی Fifa 14

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 204


 سری بازی های Fifa را می توان یکی از بهترین شبیه سازهای ورزش فوتبال دانست ، همچنین این بازی تقریبا محبوب ترین بازی فوتبال نیز نزد گیمرها می باشد که همیشه توانسته است در نظر سنجی ها رقیب دیرینه خود یعنی PES که تولید شرکت Konami می باشد را شکست دهد . بازی های Fifa در سال های اخیر همیشه جز بهترین بازی های ورزشی بوده اند و به هیچ وجه محبوبیت خود را از دست نداده اند حتی توانسته اند طرفداران بیشتری را نیز به خود جلب نمایند .اخبار جدید از بازی Fifa 14 حاکی اینست که بهبوهای زیادی نسبت به نسخه ی قبلی خواهد داشت و همچنین دیگر خبر خوش برای طرفداران این بازی ، اضافه شدن لیگ برزیل به Fifa 14 می باشد که می تواند جذابیت های این بازی را دوچندان نماید ، بدین ترتیب با اضافه شدن لیگ برزیل بازی Fifa 14 بیش از ۳۰ لیگ حرفه ای ، ۶۰۰ تیم فوتبال و ۱۶۰۰۰ بازیکن خواهد داشت . بازی Fifa 14 در تاریخ ۲۵ سپتامبر در آمریکای شمالی و ۲۸ سپتامبر در اروپا منتشر خواهد شد . تریلر بازی Fifa 14 که به تازگی منتشر شده است ، اطلاعات جدیدی از این بازی در اختیار ما قرار خواهد داد . در تریلر بازی Fifa 14 شاهد چگونگی ویژگی های تیمی در بازی و گرافیک بازی خواهیم بود .



موضوع : تریلر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

تریلر بازی Titanfall

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 258


 در نمایشگاه E3 امسال استودیو Respawn از عنوان Titanfall رونمایی نمود که با توجه تریلری که از آن منتشر شد مشخص شد که این بازی این پتانسیل را دارد که جز برترین بازی های شوتر جای بگیرد . در تریلر منتشر شده از این بازی همه چیز بسیار عالی به نظر می رسید ، همه ی بخش و جزییات دست به دست هم دادند تا عنوانی بی نقص و قدرتمند مانند Titanfall معرفی شود و نظر همگان را به خود جلب نماید . در بازی Titanfall دیگر با روند تکراری و خسته کننده خطی بازی های شوتر خداحافظی کنید ، در این بازی هیچ چیز تعیین شده ای برای شما وجود ندارد ، جهانی گسترده در میدان نبرد برای شما تدارک دیده شده که نتیجه ای که از آن می گیرید تنها به تصمیمات و عملکرد شما وابسته است ، شما می توانید دشمنان را از راه دور از پای در آورید ، می توانید به آن ها نزدیک شوید و در یک مبارزه تن به تن یا مخفیانه دشمن را از پای درآورید یا هر استراتژی که صلاح می بینید پیاده کنید . طراحی گیم پلی ، محیط سازی ، داستان پردازی در این بازی به شکل بی نظیری انجام شده تا همه بی صبرانه منتظر عرضه ی این عنوان بسیار متفاوت و البته قدرتمند باشند . تریلر بازی Titanfall که به تازگی منتشر شده است می تواند اطلاعات بسیاری را در اختیار مشتاقان قرار دهد . در تریلر بازی Titanfall شما با محیط پردازی ، گیم پلی و همچنین گرافیک و اکشن بی نظیر این بازی بیشتر آشنا خواهید شد .



موضوع : تریلر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 6

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 222 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 222 نفر
بازدید ماه : 1584 نفر
بازدید سال : 6039 نفر
بازدید کل : 109090 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند