آپدیت سیزدهم بازی Skyrim Update 13 – Patch

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

آپدیت سیزدهم بازی Skyrim Update 13 – Patch

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 5442


 آپدیت جدید بازی The Elder Scrolls V Skyrim Update 13  که همانطور که از نامش پیداست جدید ترین بروزرسانی ارائه شده برای این بازی کامل می باشد را در اختیار شما قرار داده ایم . در این آپدیت برخی باگ ها و مشکلاتی که در نسخه های پیشین یا نسخه اصلی وجود داشته برطرف شده ، همچنین از لحاظ گرافیکی نیز بعضی از مشکلات حل شده که در نهایت مجموع همه اینها حاصل نصب آپدیت جدید این بازی خواهد بود . بازی Skyrim یک بازی بسیار عالی و بی نظیر در سبک سوم شخص و نقش آفرینی می باشد که پس از عرضه با محبوبیت فراوانی روبرو شد . این بازی را می توان یکی از موفق ترین بازی های سال های اخیر نامید که اتفاقا توانست جوایزی بسیاری را نیز نصیب خود کند . وجود نژادهای مختلف با جزییات و ویژگی های خاص ، طراحی یک سرزمین افسانه ای با ویژگی های بی نقص و بی نظیر ، وجود شخصیت های بسیار زیاد در بازی و همچنین آزادی عمل بسیار واقع گرایانه بازی همه چیز را برای یک بازی نقش آفرینی بسیار عالی در بازی Skyrim آماده نموده اند .



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت بازی Pro Evolution Soccer 2014

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 200


 بازی Pro Evolution Soccer 2014 را می توان یکی از بهترین شبیه ساز های فوتبال نامید . سری بازی های PES بعد سال ۲۰۱۱ توانست موفقیت چشمگیری کسب کند و در کنار رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا قرار بگیرد . بعد از این سال بود که با عرضه ی بازی PES 2012 شرکت Konami توانست قدم بزرگی در مسیر خود بردارد ، ولی حالا با عرضه ی بازی PES 2014 قصد دارد تا مرزها در هم بشکند و استانداردهای شبیه سازی یک بازی فوتبال را به بالاترین حد ممکن در این زمان برساند . در این نسخه به لطف موتور گرافیکی جدید و قدرتمند FOX Engine گرافیک بازی و جلوه های بصری به میزان بسیار بالایی بهبود پیدا نموده است . پیشرفت مواردی همچون گیم پلی و حرکات بازیکنان ، برخورد بایکنان در زمین بازی ، شبیه سازی استایل و چهره ی بازیکنان و ستاره های فوتبال ، پیشرفت جلوه های گرافیکی تماشاچیان و استادیوم و همچنین طبیعی تر شدن چمن زمین بازی از دیگر مواردی می باشد که به وسیله ی این موتور گرافیکی در PES 2014 کاملا آشکار می باشد ، همچنین سیستم Motion Animation Stability System که به اختصار M.A.S.S نامیده می شود و تاثیرات وضعیت روحی و روانی بازیکنان را بر روی آن ها به نمایش می گذارد نیز در این نسخه به طرز چشمگیری پیشرفت داشته است . به وسیله ی آپدیت بازی Pro Evolution Soccer 2014 می توانید بازی خود را به آخرین نسخه ی این بازی بروز رسانی نمایید . آپدیت بازی Pro Evolution Soccer 2014 برخی مشکلات رایج و باگ های بازی را برطرف خواهد نمود ، توجه داشته باشید که بعد از نصب آپدیت بازی Pro Evolution Soccer 2014 از کرک همان آپدیت استفاده نمایید .



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت یک بازی God Mode

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 246


 بازی God Mode را می توان یک درآمیختگی از افسانه و واقعیت نامید ، داستان بازی تلفیقی از داستان های افسانه ای خدایان یونان می باشد و شما در نقش یک بازمانده از نسل خدایان می باشید که  باید برای  انتقام از Hades که از طرف Mt.Olympus خوانواده شما را کشته است ، به پا خیزید اما اکنون Mt.Olympus نابود گشته و حالا این شما هستید که برای خروج از یک زندگی نفرین شده باید تلاش کنید و خود را از وضعیت بدی که در آن قرار دارید نجات دهید و دشمنان شما هم در این راه موجودات پلیدی هستند که از دنیای شیطانی زیرزمین سر بر آورده اند . بازی God Mode یک بازی سوم شخصی اکشن می باشد که به شما قابلیت بازی چندتفره و آنلاین با دوستانتان را نیز در اختیار شما قرار می دهد . برای شما در سایت گرند گیم آپدیت یک بازی God Mode نسخه RELOADED را آمده نموده ایم که جدیدترین آپدیت این بازی می باشد . 



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت بازی Remember Me

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 280


 بازی های بسیار زیادی را دیده ایم که آینده انسان و زندگی اون در زمین را شبیه سازی نموده اند و روز به روز هم به تعداد این بازی افزوده می شود ولی به طور قطع می توان گفت بازی Remember Me یکی از برترین بازی ها در این زمینه است زیرا  با خود ایده های کاملا جدیدی را به همراه دارد . در بازی Remember Me کار حکومت در کنترل جامعه به جایی رسیده است که حتی می تواند خاطرات آن ها را نیز کنترل نماید و در این بازی نیز قطعا ، داستان با محوریت همین خاطرات رخ خواهد داد . بازی در سال ۲۰۸۴ و در شهر Neo-Paris رخ می دهد ، شخصیت اصلی بازی شخصی است به نام Nilin که در شرکت Memoreyes فعالیت می کند ، این شرکت قادر است تا به راحتی ذهن انسان ها را کنترل نموده و افکار و خاطرات آن ها را بخواند . نیلین نیز یکی از قدرتمند ترین نیروهای این شرکت می باشد که توانایی های او در زمینه کاری خود فراتر از حد انتظار هست .  بعد از مدتی هیئت مدیره شرکت احساس می کنند که این استعداد نیلین می توانند برایشان دردسرساز شود و بنابراین تمام ذهن و حافظه او را پاک می نمایند و حالا نیلین بدون هیچ خاطره و حافظه ای از گذشته ، تنها بر جای مانده است و حالا تنها چیزی که دارد انتقام و مبارزه هست ، به همین دلیل تصمیم می گیرد تا برعلیه این شرکت ضدبشری فعالیت کند. آپدیت بازی Remember Me را برای شما دوستان عزیز آماده نموده ایم که بازی شما را به آخرین نسخه ارتقا می دهد و همچنین بسیاری از باگ ها و مشکلات بازی را رفع خواهد نمود .



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 3

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 744 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 744 نفر
بازدید ماه : 2106 نفر
بازدید سال : 6561 نفر
بازدید کل : 109612 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند