آپدیت ۱ بازی Resident Evil Revelations

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

آپدیت ۱ بازی Resident Evil Revelations

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 281


 بازی Resident Evil یکی از محبوب ترین بازی های در ژانر وحشت و هیجان می باشد که از دیرباز پیوسته همراه با دوست دارانش بوده و این همراهی شامل کنسول های مختلف و قسمت های مختلف با رنگ و لعاب متفاوت بود ه ، آخرین قسمت این بازی با عنوان Resident Evil Revelations به تازگی منتشر گردید که داستان بازی باز هم رنگ بوی گذشته را به خود گرفته و داستان بازی در بین قسمت چهارم و پنج اتفاق می افتد جایی که کریس و جسیکا در جریان ماموریت خود گم شده اند و حالا این وظیفه جیل و پارکر است تا به دنبال آن ها ، راهی پر از خطر مرگ در یک کشتی آلوده به ویروس T-Abyss در پیش بگیرند که در آن کشتی تمام کارکنان و خدمه به هیولا ها و موجودات بسیار خطرناک تبدیل شده اند . آپدیت ۱ بازی Resident Evil Revelations را برای شما نموده ایم که شامل برخی ویژگی ها برای اضافه نمودن امکاناتی از جمله تنظیمات موس و برخی تنظیمات گرافیکی به همراه رفع بعضی باگ ها می باشد .



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت ۵ بازی Resident Evil 6

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 297


 بازی Resident Evil 6 یک بازی بسیار عالی و بی نظیر در سبک خود می باشد که تقریبا می توان گفت یکی از بازی های صاحب سبک نیز می باشد . بازی Resident Evil 6 را می توان یکی از ادامه های موفق نسخه های متعدد قبلی این مجموعه دانست که طرفداران بسیار زیادی دارد. این عنوان می توان جز موفق ترین ساخته های شرکت Capcom که در سال ۲۰۱۳ برای پی سی منتشر شد و انصافا هم نسخه جدید آن یعنی Resident Evil 6 ادامه مناسبی برای نسخه های پیشین آن محسوب می شود . بازی در مکان های مختلفی اتفاق می افتند که همه حس ترس را به خوبی منتقل خواهند کرد و تقریبا می توان گفت همه مکان های موجود در بازی این ویژگی را دارند و برای اولین بار در این بازی که پا به یک مکان می گذارید ، نمی توانید بی خیال ، در آن قدم بزنید . در بازی Resident Evil 6 سلاح های متعددی وجود دارند که به شما کمک خواهند تا دشمنان را از بین ببرید ، همچنین در این نسخه شما می توانید در حین حرکت با سلاح گرم به دشمنان شلیک نمایید و یا با سلاح سرد به آن ها از نزدیک یورش ببرید . در سایت گرند گیم برای شما آپدیت ۵ بازی Resident Evil 6 را آماده نموده ایم که امیدواریم ، از آن لذت ببرید . آین آپدیت آخرین آپدیت بازی Resident Evil 6 می باشد و به وسیله ی آن بازی شما به آخرین نسخه بروزرسانی خواهد شد .



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت بازی Total War Rome 2

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 332


 استودیوی Creative Assembly سازنده ی سری بازی های Total War با توجه به موفقیت های که از زمان عرضه ی بازی Total War Rome بدست آورده است ، ۴ برابر بزرگتر شده است . در بازی Total War Rome 2 به طور کامل روی هر بخش از بازی به صورت اختصاصی کار شده است و تیم برنامه نویسان و طراحان بازی در این مدت به صورت جداگانه به کار در قسمت های مختلف بازی مانند طراحی نبردها و محیط بازی ، بخش داستانی بازی و بخش چندنفره بازی پرداخته اند . در بازی Total War Rome 2 کنترل روی سربازها و به طور کلی نیروها نسبت به بازی های قبلی این استودیو مانند Shogun بهبود چشمگیری پیدا نموده و با عناوین گذاشته کاملا متفاوت می باشد . گرافیک و انیمیشن های به کار رفته در بازی نیز بسیار ارتقا پیدا نموده اند که این تغییرات در تمام طول بازی کاملا محسوس می باشد ، همچنین بخش مبارزه و اکشن بازی نیز بسیار جذاب طراحی شده است و حس یک نبرد واقع گرایانه را به بازیکن القا می کند . با استفاده از آپدیت بازی Total War Rome 2 شما می توانید بازی خود را به آخرین نسخه ی بازی به روز رسانی نمایید . آپدیت بازی Total War Rome 2 می تواند برخی از مشکلات گرافیکی و باگ های بازی را حل نماید تا از انجام بازی با آخرین بروز رسانی لذت ببرید .



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت جدید بازی Max Payne 3

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 320


 بازی Max Payne 3 یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک شلیک کننده ی سوم شخص می باشد که شما را به دنیای رمز آلود این سری میبرد ، خلاصه ی داستان آن اینگونه است که دختر شخصیت اصلی بازی توسط یک باند از خلافکاران بزرگ ربوده شده و شما می بایست در طول بازی برای پیدا کردن او تلاش کنید و هم چنان که بازی را ادامه می دهید بازی رمزآلودتر می شود ، آپدیت جدید این بازی به تازگی منتشر شده که بازی شما را به آخرین نسخه ی آن تبدیل می کند ، این آپدیت چند اچیومنت و اضافات مختصری به بازی اضافه میکند و بسیاری از باگ های موجود در نسخه ی اصلی بازی را از بین می برد و باعث میشود شما به انواع و اقسام مشکل های بازی مانند لگ زدن و یا باگ گرافیکی مصون باشید و به راحتی بازی را به اتمام برسانید ، اگر مشکلی در طول بازی داشتید که به سلامتی و مهمات و بسیاری آیتم های دیگر مربوط شد مطمئن باشید که این آپدیت آن را برطرف میکند و راه را برای تمام کردن بازی برایتان هموار می سازد.



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 615 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 615 نفر
بازدید ماه : 1977 نفر
بازدید سال : 6432 نفر
بازدید کل : 109483 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند