سیو بازی Rayman Legends

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

سیو بازی Rayman Legends

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 346


 بازی Rayman Legends یک بازی بسیار جذاب و مهیج می باشد که توسط کمپانی Ubisoft عرضه شده است . Rayman Legends را می توان یکی از منحصر به فرد ترین بازی ها در نوع خود دانست ، همه اجزا و بخش های این بازی متفاوت هستند و همه این عوامل دست به دست هم داده اند تا بازی Rayman Legends به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شود و نمرات بسیار عالی از سایت های مطرح و کارشناسان دریافت کند . بازی گرافیک فانتزی بسیار جذاب با طراحی محیط بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد که در نوع بی نظیر است ، همه ی مراحل بازی بگونه ای طراحی شده اند در آن ها بازیباز به هیچ وجه احساس خستگی و تکرار نکند و همچنین وجود شخصیت های متعدد و بسیار جذاب و دوست داشتنی به همراه آیتم های بسیار متنوع و مراحل بسیار زیاد بازی Rayman Legends را به مجموعه ای بسیار کامل و متفاوت به عنوان یک بازی سرگرم کننده تبدیل کرده است . سیو بازی Rayman Legends به شما کمک می کند تا از این بازی جذاب لذت بیشتر ببرید . با استفاده از سیو بازی Rayman Legends شما خواهید توانست تا به همه ی مراحل این بازی جذاب و همه ی شخصیت های محبوب این بازی دسترسی داشته باشید . برای استفاده از سیو بازی Rayman Legends شما باید آن را در درون آدرس درج شده در ادامه مطلب منتقل نمایید . 



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

سیو بازی Outlast

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 320


 در بازی Outlast تمام تلاش سازندگان بازی بر این بوده که بتوانند با کمترین پیچیدگی ، ترس را برای گیمر ها معنی کنند . وجود موجودات مخوف و ترسناک در کنار یک موسیقی متن بسیار عالی و متناسب با جو بازی نیز خود گویای این قضیه خواهد بود . بازی Outlast تقریبا کوتاه است و اگر شما یک گیمر حرفه ای باشید که تجربه ی بازی های ترسناک مشابه را هم داشته باشید به احتمال بسیار زیاد در زمانی حدود ۵ ساعت این بازی را به پایان برسانید . اما در بازی تا جای ممکن سعی شده که گینر به راحتی نتواند قسمت های مختلف و مراحل بازی را پشت سر بگذارید و با توجه به مسائلی همچون کاهش میزان سلامتی و نبود نیرو و سلامتی که برای پیروزی برای دشمنان کافی باشد نیز می تواند این بازی را کمی برای گیم طولانی نماید . اما همانطور که گفتیم در این بازی مرتبا با مشکل تمام شدن سلامتی ، باتری و انرژی باتری ها مواجه خواهید شد که به کمک سیو بازی Outlast خواهید توانست تمامی این چالش ها را به آسانی پشت سر بگذارید . سیو بازی Outlast به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید به تمام مراحل و آیتم های موجود در بازی به طور نامحدود دسترسی داشته باشید . 



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

سیو بازی Deadpool

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 294


 بعد از موفقیت های بسیار زیاد و کسب سود سرشار توسط ابرقهرمان های محبوبی همچون بتمن ، شرکت مارول تصمیم گرفته تا قهرمان جدیدی را وارد دنیای بازی های رایانه ای نماید و البته این بار تصمیم گرفته است تا کیفیت این بازی ها را ارتقا دهد و این دفعه باید قهرمانی را کنترل نمایید که شاید به اندازه بتمن یا مردعنکبوتی معروف نباشد اما به طور قطع متفاوت ترین قهرمانی خواهد بود که شما با آن مواجه شده اید ، نام این قهرمان Deadpool است که با نام  وید ویلسون نیز او را می شناسند . Deadpool دارای دو شمشیر و دو دست آتشین می باشد که توانایی منحصر به فردی در مبارزات تن به تن و فیزیکی دارد ، چیزی که او را از سایر قهرمانان جدا می سازد اخلاق و رفتار او می باشد که کمی دیوانه وار است ، Deadpool اصلا جدی نیست و بسیار شوخ و پر انرژی می باشد ، او حتی بخاطر پول حاضر است که دشمنان خود را از سر بردارد که این بزرگترین وجه تمایز او با سایر قهرمانان است . بازی Deadpool یک بازی کاملا مهیج و پرانرژی می باشد که وجود عناصر مشترک بین بازی و کتاب های کمیک نیز به جذابیت های آن افزوده است . با استفاده از سیو این بازی می توانید به همه ی آیتم ها و مراحل این بازی دسترسی داشته باشید تنها کافیست سیو بازی را در محل ذخیره بازی کپی نمایید .



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

سیو بازی RESIDENT EVIL 4

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 256


سیو بازی Resident Evil 4 را برای شما دوستان آناده نموده ایم که به وسیله ی سیو این بازی خواهید توانست به مراحل بازی به صورت دلخواه و سایر آیتم های موجود در بازی دسترسی داشته باشید . 



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 4

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 389 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 389 نفر
بازدید ماه : 1751 نفر
بازدید سال : 6206 نفر
بازدید کل : 109257 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند