سیو بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

سیو بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 297


 Lords of Shadow عنوانی خواهد بود که شما را به عمق تاریکی ها خواهد برد و بار دیگر لذت انجام یک مبارزه جانانه با اهریمنان را به شما نشان خواهد داد . قطعا برای شما پرسه زدن در مکان هایی باستانی با رموز جادویی و شیطانی خودشان برای شما جذاب خواهد که طراحی مکان ها و محیط در بازی به نحو احسن انجام شده است . محیط های یخ زده ، جنگل های خشک ، دژهای تاریک و … از جمله محیط هایی خواهند بود که در این بازی حس نزدیکی و مبارزه با نیروی تاریکی را برای شما کاملا طبیعی خواهند نمود . در کنار کیفیت بالای طراحی و ساخت محیط بازی ، بخش اکشن و مبارزات این بازی نیز بسیار عالی می باشد ، هر ضربه ای که شما به دشمنان وارد می آورید با جلوه های خاص و بسیار زیبا همچون صلیب نماد بارزی از تاریکی ستیزی و مبارزه مستقیم شما با شیاطین خواهند بود که همانطور گفتیم تمامی آن چیزی را که در بازی رخ می دهد ، واقع گرایانه تر جلوه می دهد . ترینر بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition نیز در راه مبارزه با نیروی تاریکی شما را یاری می دهد تا چالش های دشوار این بازی را به آسانی پشت سر بگذارید . سیو بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition به شما کمک خواهد نمود تا با آسودگی خیال مراحل و چالش های این بازی را پشت سر بگذارید . با استفاده از سیو بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition شما می توانید به تمام مراحل و آیتم های موجود در بازی دسترسی داشته باشید و از بازی لذت بیشتری ببرید .



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

سیو بازی Far Cry 2

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 304


 بازی جذاب Far Cry 2 یک بازی  در سبک  اکشن اول شخص شناخته  شده است ، این بازی را Ubisoft پشتیبانی و طراحی کرده در حالی که نسخه اول این بازی را Crytek ساخته بود ، انتظارت از این بازی بسیار زیاد بود و پیش بینی می شد رقیب سر سختی برای Crysis باشد . بازی Far Cry 2 یک بازی کاملا آزادانه است و هیچگونه داستان خاصی در آن دیده نمی شود ، این بازی در منطقه ای زیبا در آفریقا شروع می شود که منطقه ای بی درخت یا ساوان است و تا مناطق جنگلی نیز ادامه می یابد . شرکت Ubisoft Montreal برخی از اعضای تیمش را در حدود ۲ هفته به منطقه ای از آفریقا فرستاد تا از زنگی بومی ، حیوانات و … فیلم برداری کنند و با این کارش ثابت کرد که تنها در فکر ساختن یک بازی نیست بلکه می خواهد یک بازی کاملا واقعی را به نمایش بگذارد . با استفاده از سیو بازی Far Cry 2 می توانید به همه ی آیتم ها و مراحل موجود در بازی دسترسی داشته باشید .



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

سیو بازی Resident Evil 6

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 344


 بازی Resident Evil 6 یک بازی بسیار عالی و بی نظیر در سبک خود می باشد که تقریبا می توان گفت یکی از بازی های صاحب سبک نیز می باشد . بازی Resident Evil 6 را می توان یکی از ادامه های موفق نسخه های متعدد قبلی این مجموعه دانست که طرفداران بسیار زیادی دارد. این عنوان می توان جز موفق ترین ساخته های شرکت Capcom که در سال ۲۰۱۳ برای پی سی منتشر شد و انصافا هم نسخه جدید آن یعنی Resident Evil 6 ادامه مناسبی برای نسخه های پیشین آن محسوب می شود . بازی در مکان های مختلفی اتفاق می افتند که همه حس ترس را به خوبی منتقل خواهند کرد و تقریبا می توان گفت همه مکان های موجود در بازی این ویژگی را دارند و برای اولین بار در این بازی که پا به یک مکان می گذارید ، نمی توانید بی خیال ، در آن قدم بزنید . در بازی Resident Evil 6 سلاح های متعددی وجود دارند که به شما کمک خواهند تا دشمنان را از بین ببرید ، همچنین در این نسخه شما می توانید در حین حرکت با سلاح گرم به دشمنان شلیک نمایید و یا با سلاح سرد به آن ها از نزدیک یورش ببرید . به وسیله ی سیو بازی Resident Evil 6 خواهی توانست تا از کلیه آیتم های موجود در بازی بهره ببرید و همچنین به وسیله ی این سیو قادر خواهید بود تا مرحله مورد نظر خود را به دلخواه از بین مراحل موجود در بازی انتخاب نمایید .



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

سیو بازی Splinter Cell Blacklist

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 348


بازی Splinter Cell Blacklist کمی بعد از وقایع عنوان Conviction روی خواهد داد و در این قسمت از بازی سم فیشر دیگر یک فرد کهنه کار با موهای جوگندمی نخواهد بود بلکه او باز هم با همان دوربین دید در شب معروف و دوست داشتنی اش برگشته تا دوباره شما را برای یک چالش بزرگ مانند گذشته آماده کند ، در Splinter Cell Blacklist گیم پلی بازی تغییرات زیادی را متحمل شده و شما به راحتی خواهید توانست از محیط اطراف خود بالا بروید ، بپرید ، جنب و جوش داشته باشید وحتی مبازره های تن به تن بسیار عالی و مهیجی را نیز تحربه خواهید نمود که  به طور حتم آن هیجان نسخه های قبل را البته این بار بهتر و کامل تر خواهید داشت. داستان Splinter Cell Blacklist در مورد تعدادی از دشمنان است که توسط سازمان جاسوسی در لیست سیاهی قرار گرفته اند و حالا سم باید در ماموریت های خطیر به سراغ دشمنان برود . سیو بازی Splinter Cell Blacklist به شما کمک می کند تا از این بازی بسیار جذاب لذت بیشتری ببرید . به کمک سیو بازی Splinter Cell Blacklist شما می توانید تمام قسمت های بازی را در دسترس داشته باشید و انواع سلاح ها و آیتم های آنلاک شده در بازی بهره ببرید .



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 84 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 84 نفر
بازدید ماه : 1446 نفر
بازدید سال : 5901 نفر
بازدید کل : 108952 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند