عکس های بازی Deadfall Adventures

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

عکس های بازی Deadfall Adventures

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 485


  Deadfall Adventures ماجرای مردگان یک از بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی The Farm 51 در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ برای پلتفرم های PC و XBox360 منتشر خواهد شد . بازی درسال ۱۹۳۸ اتفاق می افتد ، James Lee Quatermain نوه جهانگرد مشهور Allan Quatermain است و بازی از آن جا شروع می شود که جیمز به همراه Jennifer Goodwin برا پیدا کردن شیئی باستانی با نام The Heart of Atlantis به آتلانتیس سفر می کنند ، اما آنان تنها کسانی نیستند که به دنبال این گنج هستند . جیمز باید برای پیدا کردن این گنج گران بها از طوفان های شن ، سرزمین های منجمد و … عبور کند ، این گنج سال هاست که فراموش شده است اما کنجکاوی جیمز باعث می شود که در این بازی داستانی زیبا و جذاب داشته باشیم . جیمز و جنیفر همیشه یک قدم جلوتر نازی ها و روس هایی بودند که برای پدا کردن این گنج دست به هر کاری میزنند . از مشخصات این بازی می توان به : وجود گرافیکی بالا ، داستانی متفاوت و … اشاره کرد .



موضوع : عکس , عکس بازی , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

دانلود تصاویر جدید بازی Need for Speed Rivals

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 146


 دیگر کمتر کسی بین گیمرها هست که پرطرفدارترین بازی در سبک اتومبیلرانی و مسابقات سرعت را نشناسد ، حتما هم متوجه شده اید که داریم درباره ی سری بازی های Need for Speed  یا همون جنون سرعت خودمان صحبت می کنیم که حتما بسیاری از خاطرات شما را رقم زده اند و تا امروز هم شما را تنها نگذاشته اند . شاید اگر بحث فنی آخرین بازی Need for Speed یعنی Most Wanted 2012 را کنار بگذاریم ، در مسائل مربوط به داستان و یا شخصیت پردازی و ایجاد حس واقع گرایانه در بازی این بازی اصلا خوب نبوده و حتی می توان به تجربه های مشابه ناموفق این سری بازی ها را در قسمت های قبل هم اشاره نمود .اما به تازگی عنوان جدید Need for Speed Rivals هم بر سر زبان ها آمده که قرار است که دوباره NFS را به روزهای اوج خود برگرداند . تصاویر جدید بازی Need for Speed Rivals را به صورت مجموعه و با کیفیت مناسب برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که  با دانلود و تماشای این تصاویر می توانید به گرافیک فوق العاده این بازی پی ببرید که بسیار هیجان انگیز است .



موضوع : عکس , عکس بازی , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

عکس های جدید بازی Batman Arkham Origins

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 135


 همه ما یکی از بزرگترین شخصیت های کتاب های کمیک را به خوبی می شناسیم و آن بتمن است ، رکورد فروش آن در کتاب های کمیک ، فیلم های سینمایی ، انیمیشن ها و حتی در دنیای بازی های رایانه ای ثابت کرده که اون اگر پرطرفدارترین قهرمان نباشد حتما جز سه قهرمان برتر است . سری بازی های رایانه ای Batman هم بین گیمر ها بسیار محبوب هستند که سری بازی های بتمن ، بیمارستان آرخام و بتمن ، شهر آرخام نیز دو قسمت پایانی این سری بازی ها را تشکیل می دادند که تقریبا پخته ترین بازی های بتمن بودند . چندی پیش خبر از بازی آینده این سری بازی ها با عنوان Batman Arkham Origins رسید که در اینجا برای شما دوستان عزیز عکس های بازی Batman Arkham Origins را آماده نموده ایم که همانطور هم در تصاویر پیداست باز هم در این بازی با مخفی کاری و اکشن های بسیار جذابی را شاهد خواهیم بود .



موضوع : عکس , عکس بازی , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

تصاویر جدید بازی GTA V

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 155


 همه گیمرها با سری بازی های GTA آشنایی دارند و حتما یکی از نسخه های این سری بازی ها را انجام داده اند ، بنابراین نسخه جدید این بازی مشتاقان بسیار زیادی خواهند داشت تا باز هم دنیای آزاد و بزرگ را با گرافیک و جزییاتی بی نظیر تجربه کنند و باز هم نسخه جدید این سری بازی ها یعنی GTA V لذت ببرید . به تازگی تصاویر جدید از بازی GTA V منتشر شده است که از جزییاتی از گیم پلی ، گرافیک ، محیط و شخصیت های این بازی نمایش می دهد و همانطور که از تصاویر هم پیداست هر چقدر که برای GTA V منتظر بمانیم ارزشش را خواهد داشت ، بزرگ تر شدن محیط بازی و شهر اصلی بازی ، اضافه شدن آیتم ها و جزییات ، واقع گرایانه تر شدن کنترل ها بر روی شخصیت ها بازی و … همه دلیل خوبی برای این انتظار شیرین و لذت بخش می باشند . GTA V در آینده برای کنسول های نسل جدید عرضه خواهد شد  و به طور قطع از پرفروش ترین و محبوب ترین عناوین بازی های آینده خواهید بود . در ادامه می توانید تصاویر جدید بازی GTA V را مشاهده نمایید که اطلاعات بیشتری از کارکتر ، مکان ها و جزییات بازی را به شما خواهد داد .

خدای بازی



موضوع : عکس , عکس بازی , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 4

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 751 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 751 نفر
بازدید ماه : 2113 نفر
بازدید سال : 6568 نفر
بازدید کل : 109619 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند