عکس های جدید بازی Assassins Creed 4 Black Flag

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

عکس های جدید بازی Assassins Creed 4 Black Flag

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 167


 همه ما با سری بازی های Assassins Creed آشنا هستیم و حتما خاطرات زیادی هم از آن داریم . این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های سوم شخص تاریخ نامید . از گشت و گذار در خیابان های دمشق و اورشلیم با الطیر محبوب و یا مبارزه بر علیه استبداد موجود در زمان ایتالیا و دوستی با لئوناردو داوینچی تا  شرکت در جنگ های انقلاب آمریکا را با این بازی تجربه کرده ایم ، شماره چهارم این بازی با عنوان Assassins Creed IV Black Flag نیز همه دست کمی از نسخه های قبلی ندارد و نسبت به بازی های قبل کاملا ارتقا یافته است . در این نسخه شما نقش یک دزد دریایی جوان  در سال ۱۷۱۵ به نام Edward Kenway را خواهید داشت که از خویشاوندان دور Connor و پدرش، Haytham می باشد . در Assassins Creed IV Black Flag شما عمدتا با دریا سر و کار خواهید داشت ، در این نسخه به راحتی می توانید کنترل کامل کشتی ها و ناوگان خود را بدست بگیرید و به نبرد با دشمنان بروید ، چیزی که به طور مختصر هم در نسخه سوم دیده بودیم ولی در شماره چهارم تکامل یافته است . مطمئنا Assassins Creed IV Black Flag از نظر گرافیک تغییرات بسیار زیادی خواهید نمود ولی مطمئنا چیزی که بیش از همه پرچم سیاه نیاز خواهید داشت ، داستان پردازی قوی و گرافیک بالاتر می باشد . 

خدای بازی



موضوع : عکس , عکس بازی , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

عکس های جدید بازی Call of Duty Ghosts {قسمت دوم}

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 140


 چندی پیش از آماده شدن قسمت جدید بازی Call of Duty با نام Call of Duty Ghosts خبر داده شده که به زودی تریلر بازی Call of Duty Ghosts منتشر شد که کم و بیش همه را آماده یک حماسه سازی بزرگ از نوع بازی های ندای وظیفه خواهد کرد . تنها چیزی که در مورد تریلر بازی Call of Duty Ghosts می توان گفت اینست که مانند بسیار از بازی ها ، بزرگ نمایی در آن دیده نمی شود که بعد با بازی دوچندان ضعیف تر از تریلر بازی رو به رو باشیم ، کاملا مشخص است که گرافیک و صحنه های بازی هوش را از سر شما خواهند پراند . در تریلر بازی Call of Duty Ghosts تاکید زیادی بر روی صحنه ها و هیجان زیادی در بازی شده است که در کنار آن حسی جدید از یک قهرمان و تنهایی نیز هم با آن ادغام شده است که حتما در سری بازی های Call of Duty Ghosts جذاب خواهد بود . پس بدون شک این قول را به شما خواهیم داد که باز هم باید منتظر گرافیک ، صداگذاری ، اکشن ها و جزییات واقع گرایانه بی نظیر و تاثیر گذار باشیم . با مشاهده عکس های بازی Call of Duty Ghosts می توانید به گرافیک ف شخصیت ها و … این بازی پی ببرید .

www.god.game.loxblog.com/ir

خدای بازی



موضوع : عکس , عکس بازی , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

عکس های جدید بازی Forza Motorsport 5

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 164


 شرکت Microsoft در کنفرانس مطبوعاتی روز ۲۱ می به منظور رونمایی از کنسول نسل بعد خود ، از چند عناوین انحصاری جدید به طور رسمی رونمایی کرد که به یکی از آنان میتوان به عنوان Racing انحصاری کنسول نسل بعد Xbox One یعنی Forza Motorsport 5 اشاره داشت . در اواسط کنفرانس مطبوعاتی شرکت Microsoft به منظور رونمایی از کنسول Xbox One ، آقای فیل اسپنسر بر روی صحنه آمد و سرانجام پس از مدت ها از بازی Forza Motorsport 5 رونمایی کرد که این عنوان Racing توسط خالق سری بازی شبیه سازی Forza Motorsport 5 یعنی استودیو Turn 10 ساخته خواهد شد و تنها بر روی کنسول Xbox One عرضه می گردد . در تصاویر به نمایش در آمده می توان اوج ظرافت و زیبایی را در خلق و طراحی اتومبیل های گنجانده شده در داخل گیم پلی این بازی  مشاهده نمود که بسیار هیجان انگیز است . با مشاهده تصاویر این بازی می توانید اطلاعات جدیدی از این بازی جذاب به دست آورید .

WWW.GOD.GAME.LOXBLOG.COM/IR

خدای بازی



موضوع : عکس , عکس بازی , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

عکس های جدید بازی Thief

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 138


 بازی Thief یک بازی بسیار مهیج و اکشن اول شخص مخفی کاری می باشد که بالاخره خبرهای جدید از قسمت جدید از این بازی رسید و مشخص شد که این بازی قرار است برای کنسول PS4 و همینطور رایانه های شخصی منتشر شود . طبق گفته های سازندگان ، این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 ساخته می شود . پیش از این تصاویری از این بازی منتشر شده که توانست دوست داران این بازی را با بازی که در آینده رو به رو خواهند بود ، بیشتر آشنا نماید . شرکت سازنده این بازی یعنی Square Enix ، در سال های اخیر توانسته است موفقیت های بسیار بزرگی را با عرضه عناوین مختلف و بسیار محبوب بدست آورد و در نمایشگاه E3 امسال نیز عناوین بسیار زیادی را معرفی نموده و به نمایش همگان در آورده است . عکس های بازی Thief به تازگی منتشر شده است ، خلاصه ای از داستان ، گرافیک ، سبک و … این بازی هستند ; با مشاهده این تصاویر می توانید اطلاعات دقیقی از این بازی دریافت کنید .

WWW.GOD.GAME.LOXBLOG.COM/IR

خدای بازی



موضوع : عکس , عکس بازی , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 531 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 531 نفر
بازدید ماه : 1893 نفر
بازدید سال : 6348 نفر
بازدید کل : 109399 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند