ترینر بازی Gas Guzzlers Extreme

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

ترینر بازی Gas Guzzlers Extreme

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 1579


 چنانچه بخواهید بازی Gas Guzzlers Extreme بدون کمترین مشکلی به پایان برسانید و البته در این راه تمام به تمام رقیبان خود کوچترین شانسی هم ندهید ، ترینر بازی Gas Guzzlers Extreme با قابلیت های منحصر به فرد و کاربردی خود شما را به پیروز همیشگی تمام مسابقات این بازی تبدیل خواهد نمود . این ترینر قابلیت بسیار زیادی را در اختیار شما می گذارد اما قابلیت پول نامحدود که با استفاده از ترینر بازی Gas Guzzlers Extreme در اختیار شما قرار می گیرد می تواند مهم ترین قابلیت آن هم باشد ، زیرا به کمک این آیتم شما به راحتی خواهید توانست برترین خودروها را برای مسابقه برگزینید و آن ها با حداکثر قوا به صورت نامحدود تجهیز نمایید . مهمات نامحدود آیتم کاربردی دیگری در ترینر بازی Gas Guzzlers Extreme می باشد که با آتش بی وقفه خود کمترین بختی به دشمنان برای غلبه بر شما نخواهد داد . از دیگر امکانات ترینر بازی Gas Guzzlers Extreme می توان به نیتروی نامحدود ، توقف زمان مسابقه ، از بین بردن رقیبان با دو ضربه و متوقف کردن یا فریز دشمنان اشاره نمود . 



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Legendary

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 370


 به وسیله ی ترینر بازی Legendary می توانید مراحل چالش برانگیز این بازی را پشت یر بگذارید و تمام موجودات غول پیکر و مهیبی شما را در میان مسیرتان متوقف می کنند از میان بردارید تا به راحتی هر چه تمام تر به سوی هدف خود گام بردارید . ترینر بازی Legendary قابلیت ها و امکانات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار می دهد که می تواند قدرت تهاجمی و تدافعی شما را در بازی به حداکثر برساند و در این مقدار ثابت نگه دارد . سلامتی نامحدود مهم ترین قابلیت ترینر بازی Legendary می باشد که شما را از خطرات و تهدیدات موجودات غول پیکر و هیولا ها مصون می دارد تا به راحتی در بازی پیشروی نمایید . مهمات نامحدود از دیگر امکانات ترینر بازی Legendary می باشد که به شما این امکان را می دهد تا از مخرب ترین سلاح خود به صورت نامحدود و بیوقفه استفاده نمایید و بدین ترتیب تمام مهمانان ناخوانده زمین را به راحت ترین شکل ممکن از بین ببرید .



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Iesabel

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 282


 ترینر بازی Iesabel مجموعه ای کامل از قابلیت هایی کاربردی در اختیار شما قرار می دهد که به کمک آن ها می توانید به راحتی تمام مراحل این بازی و همه ی چالش های آن را پشت سر بگذارید . ترینر بازی Iesabel سلامتی نامحدود را در اختیار شما قرار می دهد که شما را از هجوم و حملات دشمنان مصون نگه می دارد تا تمام تمرکز خود را بر روی هجوم و نابودی آن ها قرار دهید . مانا نامحدود ترینر بازی Iesabel نیروی جادویی شما به حداکثر می رساند و آن را در این حالت ثابت نگه می دارد . پول نامحدود نیز از دیگر امکانات مهم ترینر بازی Iesabel می باشد که به وسیله ی آن می توانید قوای تهاجمی و تدافعی خود را تا حداکثر افزایش دهید ، تمام آیتم هایی که بر روی خود ضروری می بینید در اختیار داشته باشید و خود را به کامل ترین شکل ممکن تجهیز نمایید . از دیگر امکانات ترینر بازی Iesabel می توان امتیازات انواع نامحدود در بازی و همچنین تجربه ی دو چندان اشاره نمود که شما را مبارزی مجرب و قدرتمند تبدیل خواهد نمود . 



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی NBA 2K14

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 300


 بازی NBA 2K14 که همانند نسخه های پیشین خود گیمرهای بسیاری را در انتظار خود گذاشته بود ، بالاخره توسط کمپانی ۲K Sports برای PC منتشر شد . در NBA 2K14 تغییرات گسترده ای را نسبت به نسخه های پیشین این بازی شاهد خواهیم بود . بازی NBA 2K14 از یک بازی ورزشی مععمولی فراتر رفته است و گیمر را کاملا با خود همراه می کند تا در جریان بازی قرار بگیرد و خود اتفاقات بازی را رقم بزند . در نسخه ی جدید گرافیک و جزییات بازی تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است ، گرافیک کلی و جلوه های ویژه در بازی جدید خیره کننده و هیجان انگیز خواهند بود ، استایل و حرکات بازیکنان ، حرکات دست ، مربیگری ، خوشحالی بعد از کسب امتیاز و همچنین محیط و جو بازی کاملا متحول شده اند . همانطور که گفتیم که به جزییات در این بازی اهمیت بسیاری داده شده است  به طور مثال خالکوبی های روی دست ستاره ی این بازی یعنی لبرون جیمز ، دقبقا مشابه آن چیزی است که در واقعیت بر روی دست او نقش بسته است . کمپانی سازنده ی بازی ، با تعریف و تمجید از سیستم جدید فشرده سازی خود ، عنوان نموده است که توانسته حدود ۳۰۰۰ انیمیشن جدید به انیمیشن های قبلی بیافزاید و البته نتایج آن هم برای روی حرکات روانتر بازیکنان در زمان برخوردها و چابکی بازیکنان در زمین کاملا مشهود است . ترینر بازی NBA 2K14 امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی بر حریفان پیروز شوید . مهم ترین آیتم بازی NBA 2K14 را می توان استقامت نامحدود دانست که باعث خواهد شد تا تیم شما همیشه یک قدم بزرگ در راه پیروزی از حریفان پیش باشد . از دیگر امکانات ترینر بازی NBA 2K14 می توان به توقف تایمر ، تنظیم زمان بر روی صفر و امتیازات نامحدود اشاره نمود .



موضوع : ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 19

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 25 نفر
بازدید دیروز : 28 نفر
بازدید هفته : 25 نفر
بازدید ماه : 1384 نفر
بازدید سال : 5839 نفر
بازدید کل : 108890 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند