ترینر بازی Dead Island Ryder White

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

ترینر بازی Dead Island Ryder White

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 502


 با استفاده از ترینر بازی Dead Island Ryder White همه چیزهایی که برای از بین بردن زامبی ها لازم دارید ، تمام و کمال در اختیار شما قرار می گیرد . ترینر بازی Dead Island Ryder White با قابلیت های منحصر به فرد خود به شما این امکان را می دهد که در کل طول بازی از حداکثر قدرت تهاحمی و تدافعی به صورت نامحدود بهره ببرید و تمام چالش های این بازی را به آسانی هر چه تمام تر پشت سر بگذارید . سلامتی نامحدود را می توان مهم ترین قابلیت ترینر بازی Dead Island Ryder White دانست که به شما امکان می دهد تا بدون نگرانی از بابت دست رفتن سلامتی تان و شکست ، به راه خود ادامه دهید و از حملات زامبی ها در امان بمانید . از دیگر قابلیت های ترینر بازی Dead Island Ryder White می توان به مهمات نامحدود اشاره کرد که قدرت تهاجمی را به حداکثر سانده و بدین ترتیب بدون هیچ محدودیتی می توانید از قدرتمند ترین و مخرب ترین سلاح خود برای کشتن زامبی ها استفاده نمایید . از دگیر قابلیت های ترینر بازی Dead Island Ryder White می توان به استقامت نامحدود ، افزایش تجربه ، امتیازات نامحدود و آیتم های نامحدود اشاره نمود .



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 499


 در بازی Assassins Creed IV Black Flag شما در نقش پدربزرگ کانر شخصیت اصلی نسخه ی سوم این بازی خواهید بود . بیش از ۵۰ مرحله ی بسیار جذاب و متنوع در اطراف هاوایی وجود خواهد داشت که شما باید آن ها را پشت سر بگذارید . طراحی محیط بازی همانند نسخه های قبل بسیار عالی انجام شده ، سه شهر بزرگ و مرکزی در بازی وجود خواهند داشت که عبارت اند از هاوانا (Havana)، کینگستون (Kingston) و ناسائو (Nassau) . تمام مکان های بازی برای شما به وسیله ی کشتی قابل دسترس هستند ، به جز این سه شهر بزرگ مکان هایی همچون مزارع، غارهای مخفی، جنگل ها، قلعه ها، خرابه های قوم مایا و جزیره های کوچک هم وجود دارند که می توانید در آن ها به گشت و گذار بپردازید . برای اولین بار در این بازی شما می توانید دنیای زیر آب را هم تجربه کنید و به گشت و گذار در کشتی های غرق شده بپردازید و با کوسه ها مبارزه نمایید . در Black Flag روی مبارزات دریایی که با کشتی ها صورت می گیرد بسیار بیشتر کار شده و نسبت به بازی قبلی پیشرفت های بسیاری داشته است ، این مبارزات دریایی بیشتر برای غارت کشتی های دیگر استفاده می شود که با تسخیر آن ها می  توانید کشتی خود را مجهزتر ساخته و خدمه ی بیشتری را وارد کشتی کنید تا بتوانید کشتی های بزرگ تری را تحت سلطه ی خود در آورید . Black Flag با استفاده از آخرین نگارش های AN ساخته شده است و از لحاظ گرافیکی در بالاترین سطح بین بازی های این سری قرار می گیرد و همچنین از باگ ها و سایر مشکلات نسخه ی قبل هم خبری نخواهد بود . با استفاده از آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag می توانید بازی خود را به آخرین نگارش بروزرسانی نمایید . آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag باعث رفع برخی مشکلات در بازی و همچنین باگ ها خواهد شد .



موضوع : خدای بازی , آپدیت , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 502


 با استفاده از ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag می توانید تمام مراحل را به آسانی پشت سر بگذارید و همه ی دشمنان را به آسانی هر چه تمام تر از میان بردارید . سلامتی نامحدود را می توان مهم ترین قابلیت ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag دانست که قدرت تدافعی شما را به حداکثر می رساند و بدین ترتیب شما از تمام تهدیدات دشمنان خود مصون خواهید ماند . مهمات نامحدود ، شلیک بی وقفه و بمب دود نامحدود هم قدرت تهاجمی شما را افزایش خواهد داد و با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به تامین گلوله و بمب های خود نخواهید داشت که البته در کنار این آیتم ها ، قابلیت کشتن با یک ضربه یکسره کردن کار دشمنان را برای شما آسان تر می کند . همانطور که می دانید برای اولین بار در سری Assassins Creed ، در این بازی شما می توانید به دنیای زیر آب هم سفر کنید ، که به کمک ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag و قابلیت تنفس یا اکسیژن نامحدود این گشت و گذار شما در زیر آب ، نامحدود و بدون کوچکترین دغدغه ای خواهد بود . همچنین به کمک پول نامحدود می توانید تمامی آیتم های مورد نظرتان را در بازی بدست آورید و خود را تجهیز نمایید . راه رفتن سریع ، پرش بلندتر و افزایش پول از دیگر امکانات مهم ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag می باشند .



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Call of Duty Ghosts

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 429


  با استفاده از ترینر بازی Call of Duty Ghosts می توانید به راحتی مراحل این بازی جذاب و محبوب را پشت سر بگذارید . به کمک قابلیت های ترینر بازی Call of Duty Ghosts قدرت تدافعی و تهاجمی شما به میزان حداکثر خواهد رسید که به وسیله ی آن می توانید در همه ی نبردها به پیروزی برسید . سلامتی نامحدود را می توان مهم ترین قابلیت ترینر بازی Call of Duty Ghosts دانست ، زیرا به کمک این قابلیت شما از هجوم و تهدیدات دشمنان در امان می مانید و می توانید تمام تمرکز خود را بر روی نابودی هر جه سریع تر دشمنان قرار دهید . قابلیت دیگر ترینر بازی Call of Duty Ghosts که قدرت تهاجمی شما را به بالاترین حد ممکن می رساند مهمات و انفجار نامحدود است که برای استفاده بهتر از این قابلیت ، شلیک بی وقفه و دقت نامحدود هم در اختیار شما قرار می گیرد تا دقیق ترین ضربه با بالاترین قدرت تخریب را به غارتگران وارد نمایید . ازز دیگر امکانات ترینر بازی Call of Duty Ghosts می توان به سرعت بیشتر ، ضد ضربه نمودن وسایل نقلیه و کشتن با یک ضربه اشاره نمود .

 



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 6
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 114 نفر
بازدید دیروز : 121 نفر
بازدید هفته : 438 نفر
بازدید ماه : 1158 نفر
بازدید سال : 5613 نفر
بازدید کل : 108664 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند