کرک بازی The Walking Dead Survival Instinct

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

کرک بازی The Walking Dead Survival Instinct

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 167


 با کمک کرک بازی The Walking Dead Survival Instinct می توانید این بازی را اجرا و بدون هیچ ایرادی از آن لذت ببرید ، این کرک نسخه ی RELOADED بوده و با نسخه نهایی این بازی کاملا مطابقت دارد و بدون هیچ گونه مشکلی کار می کند . بازی The Walking Dead Survival Instinct به تازگی توسط شرکت بازیسازی Activision ساخته و عرضه شد که با موفقیت نه چندانی مواجه شد ، این بازی از سوی بسیاری از سایت های بازی مورد انتقاد قرار گرفت و امتیاز بسیار کمی را به خود اختصاص داد ، سبک بازی شلیک کننده ی اول شخص بوده و کاملا از روی مجموعه ی تلویزیونی آن که بسیار محبوب است ساخته شده ، در بازی همانند مجموعه ی تلویزیونی آن باید با والکرها مقابله کنید و برای زنده ماندن از هر چیزی که می توانید پیدا کنید استفاده کرده  و حتی یک بطری آب را جا نگذارید تا بتوانید در این محیط سخت و غیرقابل تحمل و همینطور رعب آور زنده بمانید و مبارزه کنید . شما می توانید نسخه نهایی کرک بازی The Walking Dead Survival Instinct را از سایت گرند گیم دریافت نمایید و این بازی را کاملا آسان و بی هیچ نقضی اجرا نمایید .



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Alien Rage

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 171


 Alien Rage یک بازی اکشن و ماجرایی می باشد که پیشتر با نام Alien Fear شناخته می شد ، این بازی را شرکت City Interactive  برای PC ساخته و عرضه نموده است . داستان بازی شباهت های بسیاری از با بازی های مشابه و مبارزه با بیگانگان دارد ، در Alien Rage به سیاره و در واقعا خانه شما حمله شده است و این وظیفه ی شماست تا به سلاح های مدرن و قدرتمند خود با آن ها مبارزه نمایید و سیاره زمین را برای آن ها به جهنمی تبدیل کنید که دیگر هیچ گاه به آن باز نگردند . بیش از ده سلاح قدتمند و پیشرفته در بازی موجود می باشند که در دو حالت تک تیر و رگبار تنظیم شده اند تا با آن ها به راحتی به خدمت مهاجمان بیگانه برسید . همچنین بازی در ۱۴ سطح مختلف ساخته شده است و شما می توانید در طول بازی مهارت های خود مورد ارزیابی قرار دهید و به سطح مهارت های خود را بالا ببرید . در کل بازی Alien Rage یک بازی بسیار مهیج با گرافیک مناسب به همراه محیط های تخریب پذیر می باشد که می تواند گیمرها را به بیش از حد انتظار از خود راضی نگه دارد .کرک بازی Alien Rage به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی هر چه تمام تر این بازی زیبا را اجرا کنید و از آن لذت ببرید . 



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Pro Evolution Soccer 2014

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 204


 بازی Pro Evolution Soccer 2014 را می توان یکی از بهترین شبیه ساز های فوتبال نامید . سری بازی های PES بعد سال ۲۰۱۱ توانست موفقیت چشمگیری کسب کند و در کنار رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا قرار بگیرد . بعد از این سال بود که با عرضه ی بازی PES 2012 شرکت Konami توانست قدم بزرگی در مسیر خود بردارد ، ولی حالا با عرضه ی بازی PES 2014 قصد دارد تا مرزها در هم بشکند و استانداردهای شبیه سازی یک بازی فوتبال را به بالاترین حد ممکن در این زمان برساند . در این نسخه به لطف موتور گرافیکی جدید و قدرتمند FOX Engine گرافیک بازی و جلوه های بصری به میزان بسیار بالایی بهبود پیدا نموده است . پیشرفت مواردی همچون گیم پلی و حرکات بازیکنان ، برخورد بایکنان در زمین بازی ، شبیه سازی استایل و چهره ی بازیکنان و ستاره های فوتبال ، پیشرفت جلوه های گرافیکی تماشاچیان و استادیوم و همچنین طبیعی تر شدن چمن زمین بازی از دیگر مواردی می باشد که به وسیله ی این موتور گرافیکی در PES 2014 کاملا آشکار می باشد ، همچنین سیستم Motion Animation Stability System که به اختصار M.A.S.S نامیده می شود و تاثیرات وضعیت روحی و روانی بازیکنان را بر روی آن ها به نمایش می گذارد نیز در این نسخه به طرز چشمگیری پیشرفت داشته است . بالاخره کرک بازی Pro Evolution Soccer 2014 نیز در نسخه های مختلف منتشر شد تا طرفداران این بازی محبوب در سراسر دنیا آن را به راحتی تجربه نمایند . برای استفاده از کرک بازی Pro Evolution Soccer 2014 کافیست تا فایل های مرتبط را با فایل های همنام در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید . همچنین شما دوستان عزیز می توانید هر گونه مشکلی را در رابطه با کرک بازی Pro Evolution Soccer 2014 و مشکلات نصب این بازی با ما در میان بگذارید .



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Outlast

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 192


 در بازی Outlast تمام تلاش سازندگان بازی بر این بوده که بتوانند با کمترین پیچیدگی ، ترس را برای گیمر ها معنی کنند . وجود موجودات مخوف و ترسناک در کنار یک موسیقی متن بسیار عالی و متناسب با جو بازی نیز خود گویای این قضیه خواهد بود . بازی Outlast تقریبا کوتاه است و اگر شما یک گیمر حرفه ای باشید که تجربه ی بازی های ترسناک مشابه را هم داشته باشید به احتمال بسیار زیاد در زمانی حدود ۵ ساعت این بازی را به پایان برسانید . اما در بازی تا جای ممکن سعی شده که گیمر به راحتی نتواند قسمت های مختلف و مراحل بازی را پشت سر بگذارید و با توجه به مسائلی همچون کاهش میزان سلامتی و نبود نیرو و سلامتی که برای پیروزی برای دشمنان کافی باشد نیز می تواند این بازی را کمی برای گیم طولانی نماید . برای استفاده از کرک بازی Outlast تنها کافیست تا آن را به پوشه ی نصب بازی منتقل و با فایل همنام جایگزین کنید .



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 6

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 797 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 797 نفر
بازدید ماه : 2159 نفر
بازدید سال : 6614 نفر
بازدید کل : 109665 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند