کرک بازی Call of Duty Ghosts

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

کرک بازی Call of Duty Ghosts

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 410


  بازی Call of Duty Ghosts مانند همیشه به استودیوی Infinity Ward سپرده شده است اما برخلاف نسخه های قبلی ، دیگر خبری از دنباله ی Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و Call of Duty Ghosts داستان جدید  و متفاوتی خواهد داشت . در سال ۲۰۲۳ آمریکا تضعیف شده است ، دیگر یک ابرقدرت نیست و مانند گذشته از تجهیزات نظامی برتر و پیشرفته بهره نمی برد ، در این زمان کشورهای آمریکای جنوبی تبدیل به قدرت های بزرگ شده اند و قصد دارند تا آمریکا را به غارت ببرند . تنها امید آمریکایی ها برای برای مبارزه با آن ها گروهی به نام اشباح است که از جوخه های مختلف تشکیل شده است . این گروه در واقع توسط آخرین اعضای US Special Ops Forces پرورش یافته اند تا در مقابل استعمار نیروهای متجاوز مقاومت کنند . داستان این نسخه هم خطی پیش نمی رود ، مانور بسیار زیادی بر روی روابط بین شخصیت ها داده شده است ، شخصیت اصلی این بازی دو برادر هستند که حاضرند برای یکدیگر هر فداکاری را انجام دهند که این حس به زیبایی هر چه تمام تر در بازی تداعی شده است . در بازی Call of Duty Ghosts تجربه ی فوق العاده ای خواهید داشت در طول ماموریت های بازی لحظاتی رقم خواهند خورد که پر ازهیجان و اضطراب است و بازیکن را کاملا با خود درگیر خواهد نمود . ماموریت های بازی بسیار متنوع و گسترده می باشند ، مراحلی که در دریا و یا اقیانوس طی می شوند و تعقیب و گریز میان جلبک ها و زیر آب قطعا برای بازیکن جذاب خواهند بود ، همچنین در این نسخه برای اولین بار شاهد جنگی سخت در زیر آب خواهیم بود . در بخش گرافیک ، بازی Call of Duty Ghosts از موتور گرافیکی جدید IW Engine Next Gen بهره می برد که نسخه ی بهبود یافته ی موتورهای سابق است . با توجه به اینکه تمرکز سازنندگان بازی بر روی نسخه های بعد از Call of Duty Ghosts است ، باید شاهد گرافیکی بسیار پیشرفته و قدرتمند باشیم ، با توجه به اینکه محیط های آبی در بازی تاثیر بسیار دارند ، طراحی آب و محیط زیر آن بسیار دقیق می باشد که در کنار دیگر افکت ها و انیمیشن های بی نظیر بازی جلوه هایی منحصر به فرد را ایجاد می کنند که قطعا درخور نسخه ی جدید یکی از بزرگترین عناوین دنیای بازی خواهد بود . بالاخره کرک بازی Call of Duty Ghosts هم منتشر شد تا دوستداران بی شمار این بازی در سراسر دنیا این بازی بی نظیر را تجربه نمایند . برای استفاده از کرک بازی Call of Duty Ghosts کافیست تا آن در محل نصب بازی کپی نمایید . 



موضوع : خدای بازی , کرک , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی FIFA 14

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 138


سری بازی های فیفا را در حال حاضر می توان محبوب ترین بازی شبیه سازی مسابقات ورزشی دانست که نسخه ی جدید آن یعنی FIFA 14 بالاخره توسط EA Games منتشر شد تا انتظار طولانی همه ی گیمرهای طرفدار این بازی هم به پایان برسد . بازی FIFA 14 نسبت به نسخه ی قبلی خود تغییرات بسیار مثبتی داشته است که به هیجان آن افزوده است . FIFA 14 به لطف موتور گرافیکی قدرتمند خود یعنی Ignite توانسته است تا خود را به عنوان بهترین بازی شبیه ساز فوتبال در دنیا معرفی کند و گوی سبقت را از رقیب خود یعنی PES برباید و طبق رسوم سال های گدشته باز هم شاهد هستیم که این فیفا است که حرف اول را در تغییرات و نوآوری ها می زند . از مهم ترین تغییرات بازی فیفا ۱۴ می توان به توسعه سیستم دریبلینگ ، توسعه بخش Skill Games ، سیستم Protect The Ball ، سیستم Pure Shot و بسیاری تغییرات جزیی و کلی دیگر اشاره نمود . بالاخره کرک بازی FIFA 14 هم منتشر شد تا دوتداران بی شمار این بازی محبوب آن را تجربه کنند . کرک بازی FIFA 14 جدیدترین و بی عیب ترین نسخه ی کرک این بازی بوده که برای استفاده از آن باید آن را محل نصب بازی خود کپی نمایید .



موضوع : خدای بازی , کرک , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Batman Arkham Origins

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 194


 در Batman Arkham Origins همه ی شخصیت های افسانه ای داستان های بتمن بازگشته اند تا بار دیگر نام بتمن را به عنوان یکی از بزرگ ترین ابرقهرمان ها مطرح سازنند . داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد  و چند سال قبل از حوادث نسخه های Arkham Asylum و Arkham City روی می دهد ، Black Mask قصد دارد بتمن را به قتل برساند ، و بتمن جوان هم در طول بازی سعی دارد تا هدف وی را از این کار جویا شود که همین مسئله باعث می شود سر و کله ی دشمنان نام آشنایی همچون جوکر نیز پیدا شود . جوکر قدرتمند تر از همیشه سعی دارد تا باز هم مثل همیشه خفاش همیشه بیدار شهر گاتهام را  به دردسر بیاندازد . گیم پلی بازی دچار تحول نشده است و سیستم مبارزات بازی نسبت به نسخه ی پیشین تغییر چندانی نکرده است البته در بخش هایی مانند سطح دشواری مراحل بهبودهایی صورت گرفته است ، گیم پلی بازی به طور مستقیم وابسته به مهارت گیمر می باشد و هر چقدر مهارت گیمر بیشتر باشد ، گیم پلی بازی نیز پیشرفته تر خواهد شد . شهر گاتهام هم به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده که به وسیله ی یک پل بزرگ به یکدیگر مرتبط شده اند و شما می توانید برای صرفه جویی در زمان از قابلیت Fast Travel استفاده نمایید . بازی Batman Arkham Origins از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می برد که برای این بازی جهش بسیار خوبی می باشد و نوید یک گرافیک بسیار عالی را می دهد . کرک بازی Batman Arkham Origins نیز بالاخره منتشر شد تا همه دوست داران این بازی بتوانند آن را تجربه نمایند . کرک بازی Batman Arkham Origins نسخه ی معتبر RELOADED می باشد و برای استفاده از آن کافیست تا فایل های موجود در کرک را در محل نصب بازی کپی نمایید .



موضوع : خدای بازی , کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

اطلاعیه

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 394


 

1.لطفا به وب سایت های دیگر دشنام ندهید.

2.اگر خواستار اطلاع از جدیدترین بازی ها هستید در خبرنامه ثبت نام کنید.

3.اگر می خواهید بیشتر از سایت ما استفاده نمایید عضو سایت شوید.

4.در این سایت کلیک راست کردن ممنوع است.

5.ما در مطلب بازی های اینده، هر روز این مطلب را بروز می کنیم.

با تشکر خدای بازی

WWW.GOD.GAME.LOXBLOG.COM



موضوع : ترینر , تریلر , آپدیت , سیو , کرک , عکس , عکس بازی , اخبار جدیدترین بازی ها , بازی های اینده , کنسول ها و سخت افزار ها , کد تقلب , موسیقی بازی , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 6
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 163 نفر
بازدید دیروز : 121 نفر
بازدید هفته : 487 نفر
بازدید ماه : 1207 نفر
بازدید سال : 5662 نفر
بازدید کل : 108713 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند