کرک بازی DARK

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

کرک بازی DARK

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 262


 بازی DARK یک بازی بسیار زیبا و مهیج از استودیو بازی سازی Realmforge Studios می باشد که پس از معرفی خود توانست نظرات بسیاری را نسبت به خود جلب نماید و عده بسیار زیادی را تا زمان عرضه ی خود مشتاق نگاه دارد . DARK قابلیت ها و دستان پردازی کاملا جدید را در بر می گیرد که در سبک خود متفاوت است ، در بازی DARK شما باید امنیت را در اجتماع برقرار نمایید اما این بار یک سوپر قهرمان و محبوب نیستید بلکه نقش یک خون آشام را خواهید داشت که برای ادامه زندگی خود به خون انسان ها نیازمند است ، شما در این بازی در اجتماع همچون یک انسان معمولی رفتار خواهید نمود اما در پشت پرده خون آشامی درنده خواهید بود که خود یک شکارچی حرفه ای خون آشام است . DARK یک بازی کاملا متفاوت با ویژگی های منحصر به فرد می باشد که قطعا با گیم پلی جذاب و مهیج خود طرفداران بسیاری را به خود جلب خواهد نمود . بالاخره کرک بازی DARK هم منتشر شد تا دوست داران این بازی در سراسر دنیا بتوانند ان را تجربه نمایند ، برای استفاده از کرک بازی DARK کافیست تا آن را در پوشه اصلی بازی کپی و جایزگین نمایید 



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Ghost Recon Future Soldier

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 295


 در بازی Ghost Recon Future Soldier شما را در مکانی قرار می دهد که تنها جنگ حرف اول را خواهد زد ، و قطعا برای اینکه به هدف خود برسید باید در این جنگ پیروز شوید . اما در جنگ هم تنها دو حالت وجود دارد یا اینکه زنده بمانید و برای زندگی و هدف خود بجنگید یا با قربانی هدف دشمن شوید که در این صورت بازنده خواهید بود ، اما در بازی Ghost Recon Future Soldier شما هدفی والاتر از نابودگری خواهید داشت زیرا باید گروهی از جنگاورهای متخصص و حرفه ای را رهبری کنید که به آخرین سلاح ها مجهز شده اند و از تاکتیک های نوین جنگاوری استفاده می کنند . یکی از مشخصات فوق العاده و منحصر به فرد این بازی ، تکنولوژی استتار نوری می باشد که به وسیله ی آن می توانید از دید دشمنانتان پنهان بمانید . کرک بازی Ghost Recon Future Soldier به شما کمک خواهد نمود تا به راحتی این بازی را اجرا نمایید و از این بازی لذت ببرید ، شما باید کرک بازی Ghost Recon Future Soldier را در درون مسیر مشابه در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید .



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Company of Heroes 2

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 286


 بازی Company of Heroes 2 در نمایشگاه امسال E3 بسیار خوش درخشید و توانست عنوان برترین بازی این نمایشگاه را نیز از آن خود کند ، Company of Heroes 2 قطعا در بخش هوش مصنوعی از رقیبان خود چند گام فراتر می باشد که قطعا سبب تفاوت این بازی با بازی های مشابه در سبک استراتژیک می باشد ، در این بازی دوربین ، شما را به عمق نبردی سهمگین خواهد برد که وجود جزییات بالا مخصوصا در سربازان شما را از چند کلیک ساده که در بسیاری از بازی های استراتژیک مشاهده می کنید فراتر خواهد برد ، در کل محیط بازی شما قطعا سرما را حس خواهید نمود ، زیرا در این بازی به عنوان یکی از مشخصه های تاثیرگذار بر اساس یک واقعیت تاریخ در نظر گرفته شده است ، این همان سرمایی است که در میان جنگ جهانی دوم ، جان بیش از یک میلیون از سربازان روسی را گرفت . در بازی Company of Heroes تاکتیک های بسیار زیادی وجود دارند که برای پیروزی باید به نحو هوشمندانه ای از آن ها استفاده نمایید ، دور زدن حریفان ، استتارهای دقیق و بی نظیر تنها بخش کوچکی از این تاکتیک های جنگی خواهند بود . بالاخره انتظارها به پایان رسید و کرک این بازی منتشر شد ، با استفاده از کرک بازی Company of Heroes 2 می توانید به راحتی این بازی را اجرا نموده و از آن لذت ببرید . کافیست کرک را دانلود نموده و در پوشه نصب بازی با فایل همنام کپی و جایگزین نمایید .



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Call of Juarez Gunslinger

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 312


 کمپانی یوبی سافت چندی پیش از یکی از عناوین بسیار محبوب خود یعنی Call of Juarez Gunslinger رونمایی نمود که همانطور که در تریلر آن شاهد بودیم ، دنیای کاملا واقع گرایانه وسترن با اکشنی کاملا بومی و حرفه ای که قطعا حس لازم برای بازیکن را در غرب وحشی ایجاد خواهد نمود و شاید این حس چیزی بیشتر از انتظار همه نیز باشد . بالاخره این بازی منتشر شد و برای اولین بار برای شما دوستان عزیز کرک بازی Call of Juarez Gunslinger را آماده نموده ایم که امیدواریم به کمک آن بتوانید بدون مشکل این بازی را اجرا نمایید و از آن لذت ببرید . کرک بازی Call of Juarez Gunslinger نسخه RELOADED می باشد که قطعا از معتبرترین گروه های انتشار بازی های رایانه ای می باشد . کرک بازی Call of Juarez Gunslinger را دانلود کرده ، بعد از دانلود کرک را از حالت فشرده در آورید و فایل های موجود در آن را در پوشه ای که بازی را در آن نصب کرده اید کپی و جایگزین نمایید ، بعد بازی را از داخل پوشه ی نصب اجرا نمایید .



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 6

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 672 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 672 نفر
بازدید ماه : 2034 نفر
بازدید سال : 6489 نفر
بازدید کل : 109540 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند