WWW.party nonan.COM

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

ترینر بازی Demonicon

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 764


بازی Demonicon یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن می باشد که توسط کمپانی Noumena Productions برای PC منتشر شده است .  بازی Demonicon یک بازی نقش آفرینی با تمی عاشقانه خواهد بود که بر اساس ادعای سازندگان بازی بر خلاف بسیاری از بازی های امروزی که فقط نام نقش آفرینی را بر دوش می کشند ، در این بازی تمام اعمال و تصمیمات شما بر بازی و سرنوشت شما تاثیر خواهد گذاشت . شاید Noumena Productions به اندازه ی عناوینی همچون Skyrim و The Witcher محبوب و قوی نباشد ولی قطعا می تواند تا زمان عرضه ی نسخه ی جدید این بازی های مشهور سبک نقش آفرینی ، گیمرها را به خود مشغول نماید ، البته اصلا نباید Demonicon را دست کم گرفت ، شما در این بازی با محیطی بسیار وسیع رو به رو خواهید بود که می توانید در آن آزادانه به گشت زنی در آن بپردازید که البته وجود طراحی های هنری بسیار جالب و زیبا لدت انجام این بازی را دوچندان می نماید . با استفاده از ترینر بازی Demonicon می توانید به آسانی تمام چالش ها را پشت سر بگذارید و همه ی دشمنان خود را مغلوب نمایید . از جمله قابلیت های مهم ترینر بازی Demonicon می توان به سلامتی نامحدود ، سپر نامحدود ، قدرت نامحدود و با یک ضرب کشتن اشاره نمود .



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 855


بازی Enslaved ابتدا در سال ۲۰۱۰ برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر گشت بعد از سه سال اکنون نسخه ی کامل این بازی تحت عنوان Enslaved Odyssey to the West برای کامپیوترهای خانگی نیز منتشر شده است که شامل همه بسته های الحاقی آن می باشد . در سال های اخیر در دنیای بازی های رایانه ای عناوین بسیار زیادی با موضوعات آخرالزمانی عرضه شده اند و Enslaved Odyssey to the West هم از دسته خارج نیست . در این بازی فرجام انسان ها دنیایی تاریک و البته بسیار مخوف می باشد که توسط خودشان به این وضع در آمده است ، در این دنیا ربات ها حاکم مطلق هستند و اکثر مردم دنیا نیز از بین رفته اند و حالا انسان های باقی مانده باید خود را از کابوس وحشتناکی که ربات ها برای آن ها رقم زنده اند برهانند ، کابوسی بیش از چندین قرن ها گریبانگیر آن ها شده است و این کابوس چیز نیست جز بردگی . ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West به شما کمک می کند تا بتوانید تمام چالش های پیش روی خود را در این بازی پشت سر بگذارید و به آسانی به هدف خود برسید . ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West به کمک قابلیت های خود در اختیار شما می گذارید می تواند قدرت تدافعی و تهاجمی شما را به حداکثر برساند . از مهم ترین قابلیت های ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West می توان به سلامتی نامحدود ، سپر نامحدود ، متیاز آپدیت نامحدود ، سرعت بیشتر و با یک ضربه کشتن اشاره نمود .



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

سیو بازی Enslaved Odyssey to the West

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 510


بازی Enslaved ابتدا در سال ۲۰۱۰ برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر گشت بعد از سه سال اکنون نسخه ی کامل این بازی تحت عنوان Enslaved Odyssey to the West برای کامپیوترهای خانگی نیز منتشر شده است که شامل همه بسته های الحاقی آن می باشد . در سال های اخیر در دنیای بازی های رایانه ای عناوین بسیار زیادی با موضوعات آخرالزمانی عرضه شده اند و Enslaved Odyssey to the West هم از دسته خارج نیست . در این بازی فرجام انسان ها دنیایی تاریک و البته بسیار مخوف می باشد که توسط خودشان به این وضع در آمده است ، در این دنیا ربات ها حاکم مطلق هستند و اکثر مردم دنیا نیز از بین رفته اند و حالا انسان های باقی مانده باید خود را از کابوس وحشتناکی که ربات ها برای آن ها رقم زنده اند برهانند ، کابوسی بیش از چندین قرن ها گریبانگیر آن ها شده است و این کابوس چیز نیست جز بردگی . به کمک سیو بازی Enslaved Odyssey to the West از این بازی لذت بیشتری خواهید برد و ماجراجویی هیجان انگیزترین خواهید داشت . سیو بازی Enslaved Odyssey to the West به شما کمک می کند تا به آسانی از تمام مراحل و آیتم های موجود در بازی بهره ببرید .



موضوع : خدای بازی , سیو , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی FIFA 14

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 139


سری بازی های فیفا را در حال حاضر می توان محبوب ترین بازی شبیه سازی مسابقات ورزشی دانست که نسخه ی جدید آن یعنی FIFA 14 بالاخره توسط EA Games منتشر شد تا انتظار طولانی همه ی گیمرهای طرفدار این بازی هم به پایان برسد . بازی FIFA 14 نسبت به نسخه ی قبلی خود تغییرات بسیار مثبتی داشته است که به هیجان آن افزوده است . FIFA 14 به لطف موتور گرافیکی قدرتمند خود یعنی Ignite توانسته است تا خود را به عنوان بهترین بازی شبیه ساز فوتبال در دنیا معرفی کند و گوی سبقت را از رقیب خود یعنی PES برباید و طبق رسوم سال های گدشته باز هم شاهد هستیم که این فیفا است که حرف اول را در تغییرات و نوآوری ها می زند . از مهم ترین تغییرات بازی فیفا ۱۴ می توان به توسعه سیستم دریبلینگ ، توسعه بخش Skill Games ، سیستم Protect The Ball ، سیستم Pure Shot و بسیاری تغییرات جزیی و کلی دیگر اشاره نمود . بالاخره کرک بازی FIFA 14 هم منتشر شد تا دوتداران بی شمار این بازی محبوب آن را تجربه کنند . کرک بازی FIFA 14 جدیدترین و بی عیب ترین نسخه ی کرک این بازی بوده که برای استفاده از آن باید آن را محل نصب بازی خود کپی نمایید .



موضوع : خدای بازی , کرک , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 43

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 324 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 324 نفر
بازدید ماه : 1686 نفر
بازدید سال : 6141 نفر
بازدید کل : 109192 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند